ožu, 28, 2023
NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Sveti Petar u Šumi
Općina Sv. Petar u Šumi daje u zakup prikupljanjem pisanih ponuda poslovni prostor u I. zoni, smiješten u prizemlju zgrade evidentirane kao k.č. 227 zgr, upisanoj u z.k.ul.br. 1763, k.o. Sv. Petar u Šumi, na adresi Sv. Petar u Šumi 6, Sveti Petar u Šumi (za istu je upisana zabilježba postojanja svojstva kulturnog dobra upisane u A.), a koji se sastoji se od prostora “A” površine od 53,00 m2 i prostora “B” površine od 15,00 m2 što čini ukupnu površinu od 68 m2 . U poslovnom prostoru (B) u prozorskoj niši ugrađen je “bankomat” Erste banke, isti ostaje i dalje, a zakupnik je dužan nadležnim zaštitarskim osobama osigurat ulazak u prostor zbog punjenja bankomata novčanicama i mogućeg popravka bankomata.
Poslovni prostor iz tč. I. daje se u zakup za
obavljanje:
Djelatnost GRUPA I. – ugostiteljski objekt/caffe
bar
Početni iznos zakupnine za poslovni prostor iz točki
I. za djelatnost “GRUPA I.” je 14,00 eura po m2 mjesečno.
2. Početni iznos zakupnine utvrđen je kao početni
mjesečni iznos zakupnine za poslovni prostor po m2 u eurima. U iznos
zakupnine uračunato je i korištenje terase, a nisu uračunati režijski troškovi
(grijanje, električna energija, telefon, odvoz smeća i dr.) niti druga davanja
(komunalna naknada, naknada za uređenje voda) koje plaća zakupnik. Zakupnina se
plaća na temelju dostavljenog računa ili uplatnice.
3. Kriterij za odabir najpovoljnijeg natjecatelja je ekonomski
i gospodarski najpovoljnija ponuda na temelju slijedećih pondera:
1.
financijski
kriterij – iznos zakupnine -50% udjela u
ukupnoj ocjeni ponude
2.
nefinancijski
kriterij - gospodarski program – 50%
udjela u ukupnoj ocjeni ponude
Ponuđeni najviši iznos mjesečne zakupnine
po m2 ne može biti manji od početnog iznosa zakupnine utvrđen u
točki 1. ovog Natječaja.
Način bodovanja
ponuda dat je u Obrascu-Gospodarski
program. (točka 2.)
4. Poslovni prostor daje se u zakup na određeno
vrijeme od 5 (pet) godina. Protekom roka zakupac, koji u potpunosti izvršava
obveze iz ugovora o zakupu, ostvaruje mogućnost za sklapanje novog ugovora o
zakupu bez javnog natječaja, sukladno tada važećim zakonskim propisima.
5. Rok za podnošenje ponuda po ovom natječaju je 15
dana, računajući od dana objave natječaja na oglasnoj ploči Općine Sveti petar
u Šumi, odnosno od 28. ožujka 2023.g. do 11. travnja 2023. g. do 15,00 sati.
U razmatranje će se uzeti samo ponude koje će
biti zaprimljene u pisarnici Općine Sveti petar u Šumi unutar natječajnog roka
ili koje će poštom biti dostavljene u pisarnicu unutar tog roka.
Ponude koje u pisarnicu budu predane ili
pristigle poštom nakon tog roka, odbacit će se kao nevaljane jer nisu
pravovremene.
6. Pisane ponude sa pripadajućom dokumentacijom
dostavljaju se preporučeno poštom u zapečaćenom omotu na adresu: Općina Sveti Petar
u Šumi – Povjerenstvo za provedbu natječaja za dodjelu poslovnog prostora, Sv.
Petar u Šumi 6, Sv. Petar u Šumi, sa naznakom «ne otvarati, ponuda na Natječaj
za dodjelu poslovnog prostora» (dalje u tekstu: zakupodavac).
7. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom i ispravnom
stanju sa komplet opremom koja osigurava rad poslovnog objekta odmah po potpisu
ugovora o najmu.
Zakupnik snosi troškove tekućeg održavanja
poslovnog prostora (čišćenje, farbanje, sitniji popravci na instalacijama i
sl.), troškove uređenja za potrebe obavljanja ugovorene djelatnosti te troškove
otklanjanja eventualnih oštećenja poslovnog prostora i zajedničkih dijelova i
uređaja zgrade ako oštećenja na njima nastanu u vezi s njegovim korištenjem
poslovnog prostora.
Zakupnik je dužan ishoditi od zakupodavca
pisanu suglasnost prije započinjanja bilo kakvih radova vezanih uz poslovni
prostor koji prelaze okvire tekućeg održavanja (investicijsko ulaganje -
preinake kojima se bitno mijenja konstrukcija, raspored, površina, namjena ili
vanjski izgled poslovnog prostora i sl.). U slučaju investicijskog ulaganja
vlastitih sredstava zakupnika u poslovni prostor, sklopit će se ugovor o
investicijskom ulaganju.
Zakupnik je dužan u poslovnom prostoru provoditi
sve mjere zaštite od požara u skladu s pozitivnim propisima.
Zakupnik je dužan ishoditi minimalne uvjete
ugostiteljskih objekata iz skupine “barovi” (Pravilnik o razvrstavanju i minimalnim
uvjetima) za obavljanje djelatnosti u poslovnom prostoru (ukoliko je
primjenljivo). Zakupodavac ne jamči niti odgovara zakupniku da će nadležno
tijelo odobriti obavljanje ugovorene djelatnosti u poslovnom prostoru.
Zakupnik ne smije poslovni prostor dati u
podzakup bez prethodne suglasnosti zakupodavca. Zakupodavac se oslobađa od
odgovornosti po bilo kojoj osnovi za eventualnu štetu na stvarima, robi i opremi
zakupnika u poslovnom prostoru.
Nakon prestanka zakupa zakupnik je dužan
predati zakupodavcu poslovni prostor, opremu i uređaje u ispravnom stanju.
8. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava kojom
stranke suglasno utvrđuju da zakupodavac može temeljem ugovora o zakupu
zatražiti prisilnu ovrhu radi plaćanja dospjelih: zakupnine, komunalne naknade te svih ostalih režijskih troškova
odnosno iseljenja zakupnika iz poslovnog prostora te predaju istog zakupodavcu.
9. Najpovoljniji natjecatelj mora prije sklapanja
ugovora o zakupu, kao osiguranje redovnog plaćanja zakupnine i povrata
poslovnog prostora, dostaviti javnobilježnički ovjerenu običnu zadužnicu u
visini šestomjesečne visine ugovorene zakupnine.
10. Natjecatelj je dužan uplatiti garantni polog u
visini dvostrukog iznosa početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji
se natječe na žiro-račun Općine Sveti Petar u Šumi-IBAN HR6224020061843300000,
poziv na broj HR68-7811-OIB, sa naznakom „garantni polog za natječaj za zakup“
(izabrani natjecatelj gubi pravo na povrat pologa u slučaju da iz bilo kojeg
razloga ne sklopi ugovor o zakupu; natjecateljima koji nisu uspjeli u natječaju
garantni polog se vraća, bez prava na kamatu, u roku od 8 dana od dana donošenja
odluke o izboru; sklapanjem ugovora o zakupu garantni polog se uračunava u
zakupninu).
11. Na natječaju ne smije sudjelovati natjecatelj koji
je u sudskom postupku s zakupodavcem ili za kojeg je na dan objave natječaja evidentirana
dospjela nepodmirena obveza prema državnom proračunu i proračunu zakupodavca
osim ako je odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
12. Pisana ponuda za sudjelovanje na natječaju
sadržava slijedeće:
- ispunjeni
Obrazac ponude koji je Prilog ovom natječaju, popunjen na računalu ili ručno
tiskanim slovima i vlastoručno potpisan od strane ponuditelja odnosno ovlaštene
osobe ponuditelja;
- presliku osobne iskaznice za ponuditelja fizičku osobu
– obrtnika;
- izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja ili Izvatka iz
obrtnog registra ne starijeg od 3 mjeseca od objave ovog javnog natječaja, iz
kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje ugostiteljske djelatnosti (za fizičku osobu -
obrtnika);
- izvornik ili ovjerenu
presliku Rješenja ili Izvatka iz odgovarajućeg registra, ne starijeg od 3
mjeseca od objave ovog javnog natječaja, iz kojeg mora biti vidljivo da je
ponuditelj registriran za obavljanje ugostiteljske djelatnosti (za pravnu
osobu);
-
dokaz da je natjecatelj uplatio garantni polog,
-
potvrdu Porezne uprave vezano uz točku 11. natječaja,
-
potvrdu Jedinstvenog upravnog odjela općine Sveti Petar u Šumi vezano uz točku 11.
Natječaja;
- za osobu koja se poziva na pravo prednosti iz točke 13.
ovog javnog natječaja - izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva obrane
Republike Hrvatske ne starije od 3 mjeseca od datuma izdavanja, odnosno
Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, te za hrvatske ratne vojne
invalide iz Domovinskog rata potvrda nadležnog ureda za branitelje, kojom se
dokazuje pravo prvenstva iz točke 13. ovog javnog natječaja, izvornik ili
ovjerenu presliku potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije
od 3 mjeseca od datuma izdavanja, o tome da li je korisnik mirovine i ovjerenu izjavu ne stariju od 3
mjeseca od datuma izdavanja, da nije zakupnik drugog poslovnog prostora
neovisno po kojoj osnovi je zakup ostvaren (uvjet točke 14. ovog javnog natječaja);
-
gospodarski program za koji je u Prilogu ovog natječaj “Obrazac -Gospodarski program”
koji daje snjernice za izradu istog.
Istovjetnost preslika dokumenata njihovim izvornicima,
ovjerava javni bilježnik.
13. Pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu
poslovnoga prostora imaju osobe određene Zakonom o hrvatskim
braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ako se te
osobe u svojoj ponudi na natječaj za navedeni poslovni prostor pozovu na to
pravo, ako ispunjavaju uvjete iz natječaja i ako prihvate najviši ponuđeni iznos
zakupnine.
14. Osobe iz točke 13.
ovog javnog natječaja ne mogu ostvariti pravo prednosti ako su zakupnici drugog
poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je zakup ostvaren.
Zakupnicima koji sklope ugovor o zakupu na temelju prava
prednosti iz točke 13. ovog javnog natječaja neće se odobriti davanje dijela
poslovnog prostora u podzakup niti zajednički zakup.
15. Zakupnik je dužan ugovor o zakupu podnijeti na
solemnizaciju javnom bilježniku te snositi javnobilježničke troškove. U posjed
poslovnog prostora zakupnik stupa danom solemnizacije ugovora o zakupu.
16. Ugovor o zakupu je najpovoljniji natjecatelj dužan
sklopiti najkasnije u roku od 8 dana od poziva zakupodavca. Načelnik Općine
Sveti Petar u Šumi zadržava pravo da po provedenom natječaju ne izvrši izbor
odnosno da natječaj poništi djelomično ili u cijelosti uz obrazloženje.
17. Natječaj će se objaviti na oglasnoj ploči Općine
Sveti Petar u Šumi i na www.svpetarusumi.hr dok će se Obavijest o natječaju za
zakup poslovnog prostora objaviti u dnevnim novinama «Glas Istre».
18. Poslovni prostor se može razgledati svakim radnim
danom u vremenu od 10.00 do 14.00 sati za vrijeme trajanja natječaja, uz
prethodnu najavu.
Tekst natječaja sa prilozima i sve ostale
informacije o provedbi natječaja za zakup poslovnog prostora mogu se dobiti u Jedinstvenom
upravnom odjelu Općine Sveti Petar u Šumi, Sv. Petar u Šumi 6 i na službenim
stranicama Općine Sveti Petar u Šumi, ili na telefon 052/686-444.
19. ostali uvjeti zakupa poslovnog prostora utvrđeni su u Odluci o davanju poslovnog
prostora u zakup (Službene novine Grada Pazina broj 4/23).
KLASA: 372-01/23-01/03
URBROJ: 2163-34-01/01-23-1
Sv. Petar u Šumi, 27. ožujka 2023. godine
OPĆINA SVETI PETAR U ŠUMI
Načelnik
Mario Bratulić, v.r.
Dokumenti | Datum | |||
---|---|---|---|---|
ODLUKA o izboru najpovoljnije ponude.pdf | 13. travanj 2023. | |||
OBRAZAC PONUDE (1).docx | 28. ožujak 2023. | |||
Obrazac izjave (1).doc | 28. ožujak 2023. | |||
Obrazac-Gospodarski program (2).pdf | 28. ožujak 2023. | |||
NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora (1)-OBJAVA.pdf | 28. ožujak 2023. |