Zakon
o gospodarenju otpadom („Narodne novine“, broj 84/21) stupio je na snagu
31.srpnja 2021.godine te je u njegovim prijelaznim i završnim odredbama
određeno kako je predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave dužno donijeti
Odluku o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na svom području sukladno navedenom Zakonu.
Sukladno
članku 66. stavak 4. Zakona o gospodarenju otpadom u postupku donošenju Odluke
o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada jedinica lokalne
samouprave dužna je provesti prethodno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću
u trajanju najmanje od 30 dana.
Novim
odredbama Zakona o gospodarenju otpadom preciznije su propisane odredbe o
javnoj usluzi prikupljanja miješanog komunalnog otpada (što čini javnu uslugu,
tko su korisnici javne usluge, obračun cijene javne usluge, obveze davatelja i
korisnika javne usluge te jedinica lokalne samouprave).
Ovim
Nacrtom prijedloga Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog
otpada na području Općine Sveti Petar u Šumi ugrađene su sve obvezne odredbe iz
članka 66. Zakona o gospodarenju otpadom, a koje se odnose na kriterije
obračuna količine miješanog komunalnog otpada, standardne veličine i druga
bitna svojstva spremnika za sakupljanje otpada, najmanju učestalost odvoza
otpada, obračunska razdoblja, područje pružanja javne usluge, iznos i izračun
cijene obvezne minimalne javne usluge s obrazloženjem načina na koji je
obračunata, odredbe o načinu podnošenja prigovora, odredbe o načinu
pojedinačnog korištenja javne usluge, odredbe o načinu korištenja zajedničkog
spremnika, odredbe o prihvatljivom dokazu izvršenja javne usluge, odredbe o
ugovornoj kazni, te opći uvjeti ugovora s korisnicima.
U skladu s Zakonom o pravu na pristup informacijama, Općina
Sveti Petar u Šumi započela je s provedbom savjetovanja s zainteresiranom
javnošću s ciljem upoznavanja šire javnosti te pribavljanja mišljenja,
primjedbi i prijedloga o Nacrtu prijedloga Odluke o načinu pružanja javne
usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Sveti Petar u Šumi
Navedeno savjetovanje provest će se u razdoblju od 2. rujna 2022. godine do 3. listopada 2022. godine.
Adresa elektroničke pošte na koju se mogu
slati očitovanja zainteresirane javnosti: procelnik©svpetarusumi.hr uz
prilaganje obrasca za savjetovanje kojeg možete preuzeti u nastavku.
Mišljenja, primjedbe i prijedloge moguće je dostaviti i putem
pošte ili osobno na adresu: Općina Sveti Petar u Šumi, Sv. Petar u Šumi 6.
IZVJEŠĆE o provedenom savjetovanju sa zainteresiranom javnošću na Nacrt Odluke.pdf
Odluka o načinu pružanja javnr usluge sakupljanja komunalnog otpada-J.S..doc