Pozivaju se kandidati/kandidatkinje
koji/koje su podnijeli/podnijele pravovremene i potpune prijave, te ispunjavaju
propisane i u Javnom natječaju objavljene uvjete, a kojima je
elektroničkom poštom upućen poziv, da pristupe prethodnoj provjeri znanja i
sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Intervju se provodi istoga dana kada i
pisano testiranje. Intervjuu mogu pristupiti samo kandidati/kandidatkinje
koji/koje su ostvarili najmanje 50% ukupnog broja bodova na pisanom testu.
Smatra se da je kandidat/kandidatkinja, koji/koja nije pristupio/pristupila
prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, povukao/povukla prijavu na Javni
natječaj.
I. Mjesto i vrijeme održavanja testiranja:
Provjera znanja (pisano testiranje)
kandidata/kandidatkinja održat će se 2. lipnja
2023.godine (petak) s
početkom u 11,00 sati u zgradi „čitaonica“ u Sv.
Petru u Šumi (zgrada preko puta općinske zgrade-Sv. Petar u Šumi 6.)
Nakon provedenog testiranja i intervjua s
kandidatima/kandidatkinjama, Povjerenstvo će utvrditi rang-listu
kandidata/kandidatkinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova. Izvješće i
rang-lista kandidata/kandidatkinja dostavit će se čelniku tijela koji donosi
Rješenje o imenovanju izabranog kandidata/izabrane kandidatkinje.
II. Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kandidatkinja
za provjeru znanja:
- Zakon o službenicima
i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne
novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18. i 112/19.), - Zakon o lokalnoj
i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01.,
60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 36/09., 150/11., 144/12.,
19/13., 137/15., 123/17., 98/19. i 144/20.), - Zakon o javnoj
nabavi (“Narodne novine” broj 120/16.), - Zakon o
komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine” broj 68/18., 110/18. i 32/20.), - Zakon o općem
upravnom postupku („Narodne novine“ broj 47/09. i 110/21.) - Zakon o
prostornom uređenju i gradnji („Narodne novine“ broj 153/13., 65/17.,
114/18., 39/19. i 98/19.), - Statut Općine
Sveti Petar u Šumi („Službene novine Grada Pazina“ broj 20/09., 28/09.,
11/10., 23/17. i 18/21).
III. Pravila testiranja:
- Po dolasku na
provjeru znanja od kandidata/kandidatkinje će biti zatraženo predočenje
odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. - Provjera
poznavanja pravnih i drugih izvora za sve kandidate/kandidatkinje obaviti
će se testiranjem za provjeru znanja (na pisana pitanja/pisani odgovor). - Za vrijeme
provjere znanja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvom literaturom;
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva;
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija, osim po dopuštenju;
– razgovarati s ostalim kandidatima/kandidatkinjama niti na bilo koji
drugi način remetiti
koncentraciju kandidata/kandidatkinja.
Ukoliko pojedini kandidat/kandidatkinja prekrši naprijed navedena
pravila bit će udaljen/udaljena s provjere znanja, a njegov/njezin rezultat
testiranja neće se priznati niti ocjenjivati.
OPIS POSLOVA:
– upravlja, organizira,
usmjerava, usklađuje rad i osigurava pravovremeno obavljanje poslova, planira,
organizira, usmjerava, upravlja i nadzire rad Jedinstvenog upravnog odjela,
– osigurava pravovremeno izvršavanje poslova i zadaća u skladu s propisima i
općinskim aktima,
– predlaže i poduzima mjere za racionalno odvijanje radnog procesa i
unaprjeđenje organizacije rada Jedinstvenog upravnog odjela,
– koordinira rad službenika, daje zadatke i provjerava njihovo izvršenje,
organizira radne grupe po projektima, ustrojava i nadzire rad komisija,
povjerenstava i radnih tijela unutar Jedinstvenog upravnog odjela,
– nadzire rad službenika, osigurava učinkovitost u izvršavanju poslova u skladu
s propisima i općinskim općim aktima, pomaže službenicima u najsloženijim
predmetima,
– brine o osposobljavanju i stručnom usavršavanju službenika, te osigurava
uredno i pravilno korištenje radnog vremena, donosi rješenja u predmetima prava
i obveza zaposlenika Jedinstvenog upravnog odjela,
– brine o zakonitosti rada i
akata u Jedinstvenom upravnom odjelu, osigurava provođenje općih propisa i
akata Vijeća u svom djelokrugu i odgovara za njihovo provođenje,
– sudjeluje u radu sjednica Vijeća i njihovih radnih tijela, obrazlaže
prijedloge pojedinačnih akata i programa, odgovara na pitanja Vijećnika te
priprema pisane odgovore na pitanja Vijećnika,
zainteresiranih fizičkih i pravnih osoba iz djelokruga Jedinstvenog
upravnog odjela,
– sudjeluje u radu povjerenstava, radnih grupa i drugih tijela iz nadležnosti
načelnika, općinskog vijeća i Jedinstvenog upravnog odjela,
– surađuje s državnim tijelima, tijelima Županije, općinama, ustanovama, pojedincima
u cilju poboljšanja postojećih i predlaganja novih aktivnosti namijenjenih
unaprjeđenju djelatnosti iz svog djelokruga rada,
– prati opće i druge propise iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela,
predlaže mjere i postupke za njihovo provođenje, te nadzire izvršavanje tih
mjera i postupaka,
– brine o javnosti rada Jedinstvenog upravnog odjela .
– priprema programe i izvještaje
o radu u nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela, druge izvještaje,
informacije i podatke, priprema nacrte i prijedloge raznih općih akata,
stručnih podloga i materijala iz djelokruga Odjela, te ostvaruje suradnju i
koordinira rad na pravodobnom izvršavanju programa i projekata iz djelokruga
Jedinstvenog upravnog odjela,
– priprema elemente i prijedlog Financijskog plana općine te pripadajuće
programe, daje naloge za financijsko i materijalno poslovanje,
– koordinira aktivnosti i sudjeluje u pripremanju programa, projekata i
tehničke dokumentacije za sve nabave radova, roba i usluga iz djelokruga
Jedinstvenog upravnog odjela, te osigurava uvjete za provođenje postupaka
nabave i postupaka javne nabave radova, roba i usluga u skladu s propisima,
– brine o unaprjeđenju rada i o standardu u djelatnostima prostornog planiranja
i gradnje te koordinira aktivnosti i sudjeluje u pripremanju programa,
projekata i tehničke dokumentacije,
– predlaže donošenje pravilnika
o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela,
– priprema prijedlog plana prijema u službu,
– prati rad službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela te izdaje
rješenja i druge dokumente u provedbi istog ako je to potrebno,
– priprema prijedloge prioriteta
i smjernica iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela te sudjeluje u pripremi,
realizaciji i praćenju projekata općine vezanim uz EU fondove i druge izvore
financiranja
– obavlja i druge poslove Jedinstvenog upravnog odjela vezane za europske
programe i programe drugih fondova,
– obavlja i druge poslove u skladu s pozitivnim propisima, te poslove koje
utvrdi Načelnik.
PODACI O PLAĆI:
Bruto plaća se utvrđuje sukladno Odluci o
koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika u Jedinstvenom
upravnom odjelu („Službene novine Grada Pazina“ broj 22/23) umnoškom koeficijenta 2,5 i bruto osnovice od 706,70 eura/5.324,66 kuna utvrđenoj u Odluci
o visini osnovice za obračun plaća
službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sveti Petar u
Šumi, uvećano za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog
staža.
KLASA: 112-01/23-01/01
URBROJ: 2163-34-01/02-23-4
Sv. Petar u Šumi, 26. svibnja 2023. godine
Povjerenstvo za provedbu
Javnog Natječaja za imenovanje Pročelnika/Pročelnice
Jedinstvenog upravnog odjela.
OBAVJEST I UPUTE kandidatima-kandidatkinjima o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti.pdf