OBAVIJEST I UPUTE KANDIDATIMA/KANDIDATKINJAMA O PRETHODNOJ PROVJERI ZNANJA I SPOSOBNOSTI

Pozivaju se kandidati/kandidatkinje
koji/koje su podnijeli/podnijele pravovremene i potpune prijave, te ispunjavaju
propisane i u Javnom natječaju objavljene uvjete, a kojima je
elektroničkom poštom upućen poziv
, da pristupe prethodnoj provjeri znanja i
sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.

Intervju se provodi istoga dana kada i
pisano testiranje. Intervjuu mogu pristupiti samo kandidati/kandidatkinje
koji/koje su ostvarili najmanje 50% ukupnog broja bodova na pisanom testu.
Smatra se da je kandidat/kandidatkinja, koji/koja nije pristupio/pristupila
prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, povukao/povukla prijavu na Javni
natječaj.

I. Mjesto i vrijeme održavanja testiranja:

Provjera znanja (pisano testiranje)
kandidata/kandidatkinja održat će se
2. lipnja
2023.godine (petak) s
početkom u 11,00 sati
 u zgradi „čitaonica“ u Sv.
Petru u Šumi (zgrada preko puta općinske zgrade-Sv. Petar u Šumi 6.)

Nakon provedenog testiranja i intervjua s
kandidatima/kandidatkinjama, Povjerenstvo će utvrditi rang-listu
kandidata/kandidatkinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova. Izvješće i
rang-lista kandidata/kandidatkinja dostavit će se čelniku tijela koji donosi
Rješenje o imenovanju izabranog kandidata/izabrane kandidatkinje.

II. Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kandidatkinja
za provjeru znanja:

  1. Zakon o službenicima
    i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne
    novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18. i 112/19.),
  2. Zakon o lokalnoj
    i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01.,
    60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 36/09., 150/11., 144/12.,
    19/13., 137/15., 123/17., 98/19. i 144/20.),
  3. Zakon o javnoj
    nabavi (“Narodne novine” broj 120/16.),
  4. Zakon o
    komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine” broj 68/18., 110/18. i 32/20.),
  5. Zakon o općem
    upravnom postupku („Narodne novine“ broj 47/09. i 110/21.)
  6. Zakon o
    prostornom uređenju i gradnji („Narodne novine“ broj 153/13., 65/17.,
    114/18., 39/19. i 98/19.),
  7. Statut Općine
    Sveti Petar u Šumi („Službene novine Grada Pazina“ broj
    20/09., 28/09.,
    11/10., 23/17
    . i 18/21).

III.  Pravila testiranja:

  1. Po dolasku na
    provjeru znanja od kandidata/kandidatkinje će biti zatraženo predočenje
    odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.
  2. Provjera
    poznavanja pravnih i drugih izvora za sve kandidate/kandidatkinje obaviti
    će se testiranjem za provjeru znanja (na pisana pitanja/pisani odgovor).
  3. Za vrijeme
    provjere znanja nije dopušteno:

–  koristiti se bilo kakvom literaturom;
–  koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva;
–  napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija, osim po dopuštenju;
–  razgovarati s ostalim kandidatima/kandidatkinjama niti na bilo koji
drugi način remetiti
koncentraciju kandidata/kandidatkinja.

Ukoliko pojedini kandidat/kandidatkinja prekrši naprijed navedena
pravila bit će udaljen/udaljena s provjere znanja, a njegov/njezin rezultat
testiranja neće se priznati niti ocjenjivati.

OPIS POSLOVA:

– upravlja, organizira,
usmjerava, usklađuje rad i osigurava pravovremeno obavljanje poslova, planira,
organizira, usmjerava, upravlja i nadzire rad Jedinstvenog upravnog odjela,
– osigurava pravovremeno izvršavanje poslova i zadaća u skladu s propisima i
općinskim aktima,
– predlaže i poduzima mjere za racionalno odvijanje radnog procesa i
unaprjeđenje organizacije rada Jedinstvenog upravnog odjela,
– koordinira rad službenika, daje zadatke i provjerava njihovo izvršenje,
organizira radne grupe po projektima, ustrojava i nadzire rad komisija,
povjerenstava i radnih tijela unutar Jedinstvenog upravnog odjela,
– nadzire rad službenika, osigurava učinkovitost u izvršavanju poslova u skladu
s propisima i općinskim općim aktima, pomaže službenicima u najsloženijim
predmetima,
– brine o osposobljavanju i stručnom usavršavanju službenika, te osigurava
uredno i pravilno korištenje radnog vremena, donosi rješenja u predmetima prava
i obveza zaposlenika Jedinstvenog upravnog odjela,

– brine o zakonitosti rada i
akata u Jedinstvenom upravnom odjelu, osigurava provođenje općih propisa i
akata Vijeća u svom djelokrugu i odgovara za njihovo provođenje,
– sudjeluje u radu sjednica Vijeća i njihovih radnih tijela, obrazlaže
prijedloge pojedinačnih akata i programa, odgovara na pitanja Vijećnika te
priprema pisane odgovore na pitanja Vijećnika, 
zainteresiranih fizičkih i pravnih osoba iz djelokruga Jedinstvenog
upravnog odjela,
– sudjeluje u radu povjerenstava, radnih grupa i drugih tijela iz nadležnosti
načelnika, općinskog vijeća i Jedinstvenog upravnog odjela,
– surađuje s državnim tijelima, tijelima Županije, općinama, ustanovama, pojedincima
u cilju poboljšanja postojećih i predlaganja novih aktivnosti namijenjenih
unaprjeđenju djelatnosti iz svog djelokruga rada,
– prati opće i druge propise iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela,
predlaže mjere i postupke za njihovo provođenje, te nadzire izvršavanje tih
mjera i postupaka,
– brine o javnosti rada Jedinstvenog upravnog odjela .

– priprema programe i izvještaje
o radu u nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela, druge izvještaje,
informacije i podatke, priprema nacrte i prijedloge raznih općih akata,
stručnih podloga i materijala iz djelokruga Odjela, te ostvaruje suradnju i
koordinira rad na pravodobnom izvršavanju programa i projekata iz djelokruga
Jedinstvenog upravnog odjela,
– priprema elemente i prijedlog Financijskog plana općine te pripadajuće
programe, daje naloge za financijsko i materijalno poslovanje,
– koordinira aktivnosti i sudjeluje u pripremanju programa, projekata i
tehničke dokumentacije za sve nabave radova, roba i usluga iz djelokruga
Jedinstvenog upravnog odjela, te osigurava uvjete za provođenje postupaka
nabave i postupaka javne nabave radova, roba i usluga u skladu s propisima,
– brine o unaprjeđenju rada i o standardu u djelatnostima prostornog planiranja
i gradnje te koordinira aktivnosti i sudjeluje u pripremanju programa,
projekata i tehničke dokumentacije,

– predlaže donošenje pravilnika
o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela,
– priprema prijedlog plana prijema u službu,
– prati rad službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela te izdaje
rješenja i druge dokumente u provedbi istog ako je to potrebno,

– priprema prijedloge prioriteta
i smjernica iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela te sudjeluje u pripremi,
realizaciji i praćenju projekata općine vezanim uz EU fondove i druge izvore
financiranja
– obavlja i druge poslove Jedinstvenog upravnog odjela vezane za europske
programe i programe drugih fondova,
– obavlja i druge poslove u skladu s pozitivnim propisima, te poslove koje
utvrdi Načelnik.

 

PODACI O PLAĆI:

Bruto plaća se utvrđuje sukladno Odluci o
koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika u Jedinstvenom
upravnom odjelu („Službene novine Grada Pazina“ broj
22/23) umnoškom  koeficijenta 2,5 i bruto osnovice od  706,70 eura/5.324,66 kuna utvrđenoj u Odluci
o  visini osnovice za obračun plaća
službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sveti Petar u
Šumi, uvećano za
0,5% za svaku navršenu godinu radnog
staža.

KLASA: 112-01/23-01/01
URBROJ: 2163-34-01/02-23-4
Sv. Petar u Šumi, 26. svibnja 2023. godine

Povjerenstvo za provedbu
Javnog Natječaja za imenovanje Pročelnika/Pročelnice
Jedinstvenog upravnog odjela.

OBAVJEST I UPUTE kandidatima-kandidatkinjima o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti.pdf

Previous JAVNI NATJEČAJ za imenovanje u JUO na radno mjesto Pročelnika/Pročelnice Jedinstvenog upravnog odjela Općine Sveti Petar u Šumi
logo-sveti-petar-sv-petar-svpetar-znak-samo

Općina Sv. Petar u Šumi

Sv. Petar u Šumi 6
52404 Sv. Petar u Šumi
Republika Hrvatska
OIB: 95418771492
IBAN: HR6224020061843300000

Pon – Pet: 7:00 – 15:00

Korisni linkovi

Općina Sveti Petar u Šumi © 2023. Sva prava pridržana

Dizajn i razvoj: https://appydevelopment.com

Skip to content